İlay H.

İlay H.
@bitigenyorum
Geri Gelen Mektup ♥
Herhangi bir nedenden ötürü her çeşit heyecanını yitirmişti artık, sessiz ve sakindi.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tâbi ki sadece kitap okumuyorum. En sevdiğim dört Animeyi bırakıyorum buraya. Mutlaka izlemelisiniz instagram.com/reel/CO3G2gmpV1...
1000k
Kimse sonsuza dek bir başkasını sevemez. Hiçbir şey sonsuza dek sürmez. Bir tek şey hariç: yaşanan anlar...
"Neye içiyoruz?" "Dostluğa!" "Sağlığa!" "Halt etmişsin sen, ne güzel günü! Bu ülkede dünyaya gelmiş olmamızın lanetine!"