"Tamam işte, kadınlar sana âşık olurlar, mağarada bir iki hafta kaldıktan sonra ağlamayı keserler ve ondan sonra istesen de onlardan kurtulamazsın. Dışarı atsan dönüp geri gelirler. Kitaplarda hep böyle yazıyor.”
"Çok bela işmiş be Tom. Bence korsan olmak daha iyi."