harun

harun
@black_mirror
Sahi nereye gider bu deliler? Öylece giderler. Onları ekseri giderken görürüz, nereye gittiklerini merak ederiz de takılıp peşlerine gitmeyiz. Neden gitmeyiz? Bir deliyi izlemek akıllı adam işi değildir de ondan. Hâlbuki insandır giden. Belki insandan evlâdır giden.
Sayfa 69·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki sana koşmak, sana konuşmaktan daha kolaydı. Belki hayata dair bütün arzularını kaybetmiş bir adamın takatsiz parmaklarıyla vehim pencerelerinin buğusuna yazılar yazmak en berbat seçenekti. Belki göz kamaştırıcı her ışık gibi sen de daima dipsiz bir uçuruma açılıyordun. Penceresiz sözler bulmak daha iyiydi, içine hiçbir sitemin, hiçbir kırgınlığın, hiçbir suçlamanın sızmadığı kör odalar, karanlık mahzenler inşa etmek... Bilemiyorum.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Bu hatayı neresinden tutup anlamaya çalışırsak, ona başka yerlerinden bir doğruluk atfetmiş olacağız. Susalım.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Aslında insanların çocukluğuna dönüp durduğu yaşlara henüz ermemiştik. O ermişti belki, bilmiyorum. Yağmurlar bazı ağaçları diğerlerinden çok ıslatır.
Sayfa 14·Kitabı okudu
...orada uzun uzun konuşan ama gözleriyle değil ağızlarıyla konuşan adamlarla karşılaştım. Ama dinlemezler insanı. Seni dinlemezler mesela. Çizdiğin satırları çizmezler. Senin baktığın gibi bakmazlar bana...
Sayfa 11·Kitabı okudu