Sınav haftasında olmasaydım 1 günde bitebilcek
çok akıcı bir kitaptı. Kitabı çok sevdim öncelikle, her kızın gençliğinde okuduğu bir kitapmış bende dedim neden okumuyorum diye ve böylelikle kitabı alıp okudum. Kitapta Serranın hayatını okuyoruz bir günlük şeklinde. Kitapta özellikle de Sırma ve Serra ikilisinin konuşmalarına, ilişkisine bayıldım!! Okurken neden şöyle kuzenim yok diye sorguladım gerçekten... Serra'nın kitap aşkı çok güzeldi kendime benzettim. Ve Cosby baba rüyalarıma beklerim
İlk yapabildiğim gün öyle sevinmiştim ki, sudan çıkar çıkmaz beni izleyen Cüneyt'in boynuna sarılıverdim. Cüneyt de şaşırdı bu işe.
"Sırılsıklam oldun Cüneyt" diye özür dilediğimde Cüneyt, "Keşke hep böyle sırılsıklam olsam." dedi.
Acaba ne demek istedi?