Kişisel gelişimi romana yayan bir anlatım, kahramanın içindeki kişiliği keşfetme yolculuğunda yaşadığı sıkıntılar, çelişkiler, korkular, sıkışmışlıklar ve onu her görevde daha da zora iten gizemli bir yabancı. Çok severek okuduğum bir roman oldu...
Kitabı görünce üniversite de final haftası elimden bırakmamacasına okuduğunu hatırlarım hep. Hem bitirmek için heyecan hem de seri bitiyor diye hüzünle çevirirdim sayfaları. Çoğu zaman fantastik kitapları tercih etmesem de Yüzüklerin Efendisi serisinin yeri ayrı, kitap okuyorum, kitaplığım var, kitapları seviyorum diyen herkesin bu sayfalardan geçmesi gerek...