"...Ancak öldüğüm zaman bu vasiyet mektubu sana ulaşacak; seni herkesten çok sevmiş ama senin tarafından hiçbir zaman tanınmayan, hep senin çağrını bekleyen ama senin hiçbir zaman çağırmadığın, senin için bilinmeyen bir kadından kalan bir vasiyet olacak bu mektup. Belki de, evet belki de ancak beni o zaman çağıracaksın, ne yazık ki bende ilk defa sana sadık olamayacağım çünkü ölmüşken artık seni duyamam..."