Benim düşünceme göre keramet nikahta değil eşte dosttadır. İnsan insanla gönenir; bir başına kalmak, kuyunu derinleştirmek, hatıralarının yükü altında ezilmek istemiyorsan, etrafını şenlikli tutmaya, ailecek görüşecek insanların sayısını artırmaya bakman lazım. İki kişi arasında incelen bağı üçüncü kişiler düğümler.