Kitaba aşık oldum resmen...
Karan ve Eflalin aşkına diyecek söz yok.Beni çok etkileyen bir kitaptı özellikle sonlara doğru ağlamış olabilirim, itiraf ediyorum.
Okunmasını şiddetle tavsiye ediyorum...ciddennn
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı çok beğendim
SPOİLER!
Özellikle Öykünün sonradan her şeye alışması ve Yağızdan kopmak istememesi çok güzel...
Sonu beni biraz hüzünlendirip şaşırttı
Annesinin hâlâ Öyküye karşı soğuk kanlı olması sinirlendirdi.
Eğer bu tür kitaplar okuyorsanız Yıldız Haritasına da şans vermenizi tavsiye ederim.