Belkıs

Belkıs
@bllks
"Kim o, deme boşuna... Benim, ben." -Ö.A.
"Sana bir akıl vereyim: Kendini fazla ciddiye alma!"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nazım Hikmet ne güzel ifade etmiş: Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum...
Her şeyi süpürebilirsin; Sonbaharı süpüremezsin.

Belkıs

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
2021 12. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma