Yılın ilk kitabı da bitmiş oldu bu şekilde :)
Muazzam, sıkıldıkça tekrar tekrar okuyacağım bir kitap kendisi. Ne kadar ergen geçlerin hikayelerini anlatsa da, anlatılan hikaye çok derin ve anlamlı. En güzel ergen gençler kitabı kesinlikle. Kitabı okurken bu ne saçmalık dediğim tek bir yer var sadece ama o kadar küçük bir detay ki orası da unuttum bile yani :D Okurken niye Ege dediğim bir kısım olmadı çünkü yazarın öyle bir anlatımı vardı ki, kafamda hiçbir soru işareti kalmadı. Zamanında bu kitabı ile tanıştığım en sevdiğim yazar olsa da kendilerini, imkanlardan dolayı diğer kitaplarını okuyamadım; ama en kısa zamanda diğer kitaplarını da okumak isterim çünkü yazarın dili inanılmaz. Çok seviyorum...
Kitabımızın konusu, dediğim gibi, liseli son sınıfa geçecek olan ergen geçlerin, okuduğu okulun seneye girecekleri sınav için düzenlediği bir yaz kampı ile başlıyor. Kitabımızın kahramanı Ege, saygıdeğer Gözlük, okulda en arka sırada oturan, sesiz, okulun poüler grubu tarafından dalga geçilen, tuhaf hareketleri ve meşhur düşüşleri ile tanınan, antitepresan hapları kullananan birisidir. Onun hikayesi, okulun son günü, yine popülerler tarafından kafasına atılan hamburger ile utancından hızlıca bulunduğu yerden uzaklaşıp, fark etmeden kızlar tuvaletinde, kitabımızın güzeller güzeli ejderhası ile tuhaf bir karşılaşmayla başlıyor. Yaz kampının başlamasıyla birden kendini popükerlerin arasında bulduğunda, hiç kimse tarafından fark edilmeyen gencimiz birden herkesin kıskandığı o çocuğa dönüşüyor ve olaylar bu şekilde ilerliyor.
Bunun yanı sıra yakışıklı Ege'mizin herkesten sakladığı, kimsenin bilmediği ve bilmesini istemediği blogger hesabı var ve o hesaptan konuştuğu gizemli kızın aslında aynı okulda olduklarını öğrenmesiyle işler onun için daha heyecanlı olmaya başlıyor.