Huzur veren bir ayet: "Rabbin seni terk etmedi ve sana darılmadı."
Hiç şöyle düşündük mü?
Rabbim beni terk etmedi.
Beni unutmadı.
Bana kızmadı..
Herkes terk eder. Ölür gider, bırakır gider, ihanet eder gider. Ama Rabbim ne gider, ne bırakır ne de ihanet eder!
Herkes unutur, büyüyünce unutur, gider unutur, işi biter unutur, başkasını sever unutur.
Ama Rabbimiz unutmaz, ayrılmaz, bizi kulluğundan ayırmaz, yeni kullar yaratsa da bizi ihmal etmez.