Sevilmemiş, saygı görmemiş bir insana aşama aşama saygı duyun.
Ona fayda vereceğinizi düşünürken, onun size zarar vermesine kapı açarsanız
Reelde şöyle açıklayabiliriz;
Aç bir çocuğa tıka basa yemek yedirmeye çalıştığınızda üzerinize kusması gibi..
Almıyor abi bünye kabul etmiyor ama hâlâ zorluyorsunuz.
Bu karaktere 20lik mıhla saygı çaksan, o neydi gızz diye bağırır, fazlasını bekleme yani Saygının karşılığını alamayınca da yok astrologların makaleleri, yok tecrübeli arkadaşların yol göstermesi, ama daha önce çok iyiydik eskisi gibi olabiliriz umudu,
Ayy bir de damardan deneyelim tohtoorr diye çırpınmalar, baktınız olmuyor ünlü edebiyatçıların aforizmalarıyla laf sokup 'ne biçim çaktım lafı aheeyy aheeyy' diye zılgıt çekmeler...
Hufff😥
Elizabeth de ölmüş diyorlar. Gömülmeden kurtlandırmışlar kadını yazık. Bir dakika doktor bey geliyorum🙄