Tesettürü bırakmayı övünç kaynağı haline getirenler çoğalıyor. Böylelerini görünce Allah’ın Kur’an’da ‘Onlar (hakikate) sağır, dilsiz ve körlerdir. Artık geri dönmezler.’ diye bahsettiği gürûhu daha iyi anlıyorum. Dünya sevgisi kalbe perde olunca hakikati göremiyor. Biz de çok eksiğiz, ameli noktada hatalarımız var lakin Allah’ın hükümlerinden tatbik edemediğimiz varsa, bunun için üzülüp onu dert ederiz. İşlenilen günahtan kalbin ağrımasın gerekirken gurur duyacak bir topluma dönmek utanç verici. Allah bizi kendiyle hemhâl eylesin... Âmin 🤲
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazdığım nice cümleyi, nasıl olsa kimse anlamayacak, diyerek siliyorum. Bazen konuşmak gerekiyor, nasıl olsa kimse anlamayacak, diyerek susuyorum. Yoruluyor insan; bir noktadan sonra vazgeçmek, daha kolay görünüyor.. Vazgeçtim🥀