“Niyet, insanın hem şifasıdır hem zehiridir.
Niyet, insanı hem iyileştirebilir, hem zehirleyebilir.
Kötü niyetliyseniz eğer, yaydığınız zehir zarar vermek istediğiniz insana ulaşana dek, önce sizi bitirir.
İçten içe, yavaş yavaş hem de..
Farketmezsiniz bile ..
Çabanızın sonuca ulaşamaması da bundandır çoğu zaman aslında.
İçinizdeki zehir sizi öyle yiyip bitirmiş olur ki, mutluluğunu, huzurunu, keyfini bozmak istediğiniz insan artık sizi görmez.
O kadar minnacık kalırsınız bu hayatta..
Kötü niyetle yaptığınız her oyun ona varmadan size döner.
Çünkü Allah karşındakinin iyi niyetinden dolayı buna izin vermez.
İ y i l e ş i n!
Öfkenizi, hırsınızı, hoşnutsuzluğunuzu dile getirmekse bile amacınız,
iyileşmek zorundasınız.
Başkalarının sizi görmesinin, duymasının, dinlemesinin tek yolu bu çünkü ..
İyi olun ki
Her şey iyi olsun ..”