Bazen , beşerî hisler ile hareket edip ,hislerimi , dualarımı , içimdekileri paylaşıyorum sizlerle
Kimseyi kırmamaya da azami gayret sarfediyorum
Paylaştıklarımdan çok , paylaşmadıklarım ile dolu içim ...
Ammaa
“Duyar kasıyorsun , beğeni peşinde koşuyorsun “ denince üzülüyorum. 🥀