Dan Brown'un kitaplarında sergilediği sanat öğretisine bayılıyorum. Kitap okurken belirli kurgu içerisinde sanata dair birçok bilgi almak etkileyici. Lakin bu kitabında her vakit değiştirmeden kullandığı üslubunun beni sıktığını fark ettim. Kendisinin de dediği gibi 'İstediğin bilgi bende, okursan onu sana vereceğim' tarzının beni bu kitapta bezdirdiğini hissettim. Ayrıca bu kadar fazla uzatılan bir sondan daha tahmin edilemeyen bir sonuç beklerdim. Erteledikçe beklentilerimi arttırdı ve sonunda bunları karşılayamadı. Umarım bir dahaki serilerde farklılık görebiliriz.