Aklımdaki yorgunluk duygumdu.Hep unutulmak veya geçiştirmek idi şansızlığım. Aklım anılarla yorgunluğumdu.Uykumda bile bu yalnızlığım vardı.Ne kadar geçmiş varsa orada oldum hiç usanmadan duyduğum duyu ve bütün gelecekler için kurduğum düş. Yüzyıllar ötesinde uyuduğumdu.
Hayatım da ilk hediye kitabım ve çok değerli bir insandan bana gelmişti kitaptan çok bana alan kişi önemli idi benim degerlimdi. Kitabın her sayfasında o vardı...
Eskiden hiç kaçırmadığım dizinin kitabı çok merak etmiştim öyle meraktan aldım kitabı dizinin içinde söylenen sözleri orda okumak istedik arkadaşlarla birbirimize söylüyorduk iyi güzel kitap söz kitabı..