Kitap başlangıçta merak ve bir olaydan sonra Nerde olduğunuzu çocuklukta yaptığınız anıları anımsatıyordu. Kötü çocukluk geçiren insanların okuması gerektiği bir kitap.
Aklımdaki yorgunluk duygumdu.Hep unutulmak veya geçiştirmek idi şansızlığım. Aklım anılarla yorgunluğumdu.Uykumda bile bu yalnızlığım vardı.Ne kadar geçmiş varsa orada oldum hiç usanmadan duyduğum duyu ve bütün gelecekler için kurduğum düş. Yüzyıllar ötesinde uyuduğumdu.