Çağımızda aklı başında olan her insan korkaktır,köle ruhludur ve ne yazık ki böyle olmak zorundadır.Bu,onlar için normal bir durumdur ve benim sarsılmaz inanışıma göre bu durum,onların ta yaratılışından beri böyledir
Ben,gerçekten kötü bir insan değilim.Ne aksi bir adamım ne de uysal biriyim.Ne namuslu ne alçak ne de onurlu biriyim.Ne bir kahramanım ne de bir korkak.Ben,hiçbir şey olamadım.
Benim beklediğim aşk başka! O,bütün mantıkların dışında,tarifi imkansız ve mahiyeti bilinmeyen bir şey.Sevmek ve hoşlanmak başka,istemek,başka...Aşk bence bu istemektir.Mukavemet edilmez bir istemek!