Demek ki insan yaşıyorsa nasıl olsa iz bırakıyor, bir zeytincinin paslanmış tabelasında bile olsa.
İlla birilerinin kalbini dağlamanın lüzumu yok, iz bırakmak için...
Karanlık nedir, diye sordu baykuş.
Sen daha iyi bilirsin, dedim.
Bilmem, dedi. Karanlıkta ötüyor olmam karanlığı bildiğim anlamına gelmez. Sen söyle karanlık nedir?