Okuduğum ilk roman bu olduğu için çok şanslıyım. Sıradan bir konusu olsa da bazı yerlerde öyle cümleler vardı ki sanki o an kitapla bütünleşmişim de oradaki mekanda gezinen bir toz taneciğiymişim gibi hissediyordum. Sürükleyici ve merak uyandırıcı bir anlatımı olması kitabı bir kaç saatte bitirmeme yardımcı oldu. İlkim ve en sevdiğim.