Okurken yaşamımdaki her şeyi sorguladığım, ve tadına doyamadığım anlatım tarzı olan bir kitaptı. Ve bir kez daha ne kadar iyi olsam da ne kadar insanları düşünsem de kendinizi ifade edemedikten ya da yanlış anlaşıldıktan sonra dünyada ne yapmış olursanız olun artık bir ölüden farkınız kalmayacağını anlamış oldum.