Herkese Merhaba
Bu kitap on dört yaşında bir kızın dayısına aşık olmasını ve dayısını AIDS yüzünden kaybetmesiyle başlıyor. Dayısı ölmeden önce kızın ve kızın kardeşinin beraber portresini yapıyor.
Dayısını kaybettikten sonra kız, dayısının sevgilisi olan adamla buluşuyor ve onunla vakit geçirmeye başlıyor. Kitaptaki olaylar çoğunlukla bunun üzerinde dönüyor. Çoğu kişinin de dediği gibi kitapta çok tekrara düşülmüş bu kadar uzaltılmaması gerekirdi.
Dili çok akıcı, okuması kolay bir kitap. Fakat ben kitabı ağlatan, duygusal bir kitap diye almıştım ama o kadar duygusal bir kitap değil.
Rahat, sıkmayan, akıcı bir roman okumak isteyenlere önerebilirim. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar
Hoşça kalın :)