“Mutlu olduğumda neden tarifsiz bir korkuya kapıldığımı şimdi anlamışsındır.Mutluluğun fısıltısını duyduğum o nadir anlarda kederin ayak seslerini işitmeyi beklerim.Bilirim ki kalbimiz sevince değil hüzne aşinadır.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şu insan denen mahluk,nasıl da zayıf,ne de çabuk nefsine yenilip günahkar oluyor,diyorlarmış.
Meleklerden biri,’İnsanoğlunu bu kadar kınamayın.Onların içine konan nefis çok ağırdır.Dünya denen yerde müstakim olmak zordur’demiş.Diğerleri itiraz etmişler.Hayır!Dünya zor,nefis ağır değil,insanoğlu gayretsiz…
“Yaşlanıyor muyuz,yoksa büyüyor muyuz sence?”
“Ne fark eder ki.İki yolun sonunda da aynı bahçe var.”
“Düz dedin.Buna rağmen hakikati hala bulamadık ama.”
“Arıyor muyuz ki?”
“Aramaya başlarsak buluruz,o zaman da büyü bozulur.”