beni gerçekten çok derinden etkileyen bir kitap oldu. yaşadığı aşkı bu denli içten, bu denli güzel duygularla anlatmış olması insanın içine içine işliyor. aşkı karşısındaki çaresizliği öyle güzel anlatmış ki insan hüzünlenmeden edemiyor. mutlaka her insanın, içinden birçok şey bulabileceği bir kitap. yanınızda kalem bulundurarak okumanızı tavsiye ederim.. içinde altı çizilecek çok cümle var :) kitaptaki bütün cümlelerin altını çizmemek için kendimi çok zor tuttum...
genel olarak baba-oğul çatışması üzerine yazılmış ve bilgilendirici pek çok hikayelere yer verilmiş. genel kültür bakımından çok şey katabilecek bir kitap. kitabın başları çok yavaş ilerlediği için sıkıldığımı inkar edemeyeceğim ama sonlara yaklaştıkça iyice kitap beni kendisine çekti. okuduğum ilk Orhan Pamuk kitabı olmadığı için bu kitabın tarzı, kitabı okurken epey farklı geldi bana fakat ben yine de beğendim bu kitabı.
düşündürücü, sıcacık anlatımlara sahip 19 hikayeden oluşuyor bu kitap. hikayeleri resmen yaşayarak okudum. denizi, martıları, kuşları, adayı o kadar güzel anlatmış ki.. yazarın doğa tasvirlerine, insan sevgisine, üslubuna hayran kalmamak elde değil.
Son KuşlarSait Faik Abasıyanık · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201917,1bin okunma