Kalbimi bıraktım...
Sıkı bir Ahmet Ümit okuyucusu olarak Kayıp Tanrılar Ülkesi'ni yine büyük bir heyecanla almıştım fakat ne yalan söyleyeyim mitoloji,arkeoloji konularında bilgi ve ilgi yetersizliğimden beni çok etkileyeceğini düşünmeyerek okumakta çok acele etmemistim. Şimdi ne kadar yanıldığımı anlamış bulunuyorum zira tek kelimeyle harika bir kitaptı.Ahmet Ümit yine büyük bir ustalıkla mitoloji,arkeoloji ve polisiyeyi öyle güzel ve akıcı bir üslupla harmanlamış ki uzunluğuna rağmen sıkılmadan kendinizi olayların içinde buluyorsunuz.Kesinlikle tavsiye ediyorum,asla pişman olmayacaksınız.