📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanlıktan ümit kesmedim,fakat insanoğluna güvenmiyorum.Bir kere bağları çözüldü mü;o kadar değişiyor,o kadar kurulmuş makine oluyor ki...Bir de bakıyorsun ki,o sağır ve duygusuz,tabiat kuvvetlerine benzemiş.Harbin,ihtilâlin korkunç tarafı,asırlarca hayretle terbiye ile,kültürle yendik sandığımız bu kaba kuvveti birdenbire başı boş bırakmasıdır."
"Evet,ben bu dünyada en çok terzimi seviyorum çünkü onun yanına her gittiğimde bana şöyle bir bakar ve ölçümü yeniden alır.Ama diğer insanlar öyle mi?Hayır.Diğerleri hakkımda bir kez bir karara varınca,ben ne kadar değişirsem değişeyim,kendimi ne kadar geliştirirsem geliştireyim,ölene kadar bana o gözle bakmaya devam ederler."