"Bence, her sesin bir yüzü vardır ama,tepeden tırnağa,bu derece şekilleşmiş,cisimleşmiş,sahibinin kalıp ve kıyafetini bile bu derece gözönüne getiren bir ses,hiç işitilmemiştir sanırım."
"Ayrıca o anda bir gerçeği daha iyi anlamıştım,insanlar,gördüğü kalp gözlerinden ibaretmiş.Geriye kalanlar deri ve cesetmiş.Artık o saaten sonra Wassim'i görmeyen gözlerimi,kalp gözü değil,yürek acısı saymıştım."