"İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur.Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor.Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi olmadığını görüyorsun."
"Meğer feleğin çemberinden geçmek bu imiş.İnsana,bir tevekkül...Hayır,ıstıraba karşı bir dayanıklılık,bir kanıksama geliyor.İnsan,kendi yaralarını sanki bir başkasının yaraları bereleriymiş gibi melhemleyip sarmağa alışıyor."