Kitabın bitmesini istemediğim için ekonomik okumaya çalıştım çünkü orada eski dostlarla tekrar karşılaşmak beni çok mutlu etti.Yazarın bu kitabını okumadan önce ŞAH MAT ve GÖRDÜĞÜNE ASLA İNANMA adlı eserlerini okumanızı tavsiye ederim.
kurgusu gayet iyi ve sürükleyici bir öyküydü. Özellikle kitabın bir 200 sayfalık bölümünde dünya ile bağlantımı tamamen kestiğimin farkına bile varmadım fakat son bölüm bana ucuz American filmlerini hatırlatsa da ağzımda iyi bir tat bıraktı.