İçimizdeki sevgi o kadar yoğundu ve o kadar çoktu ki... Bu sevgi olmasaydı bu kadar üzgün olmazdım. Ve bunun acısı da hala içimdeydi, tıpkı sana dair tüm anılar gibi. Yeni anılarımız olmayacağı gerçeği tarif edilemeyecek kadar acı vericiydi, tıpkı seninle asla paylaşamayacağım yeni deneyimlerimin olması gibi. Asla göremeyeceğin balıklar keşfedilecekti ev ben buna katlanmak zorundaydım.
Sen gittin ama beni bu dünyada, ben bir karbon kopyaymışım ve sen de o şeyin aslıymışsın gibi bıraktın. Beni şekillendirdin, izini bıraktın ve bunu sonsuza dek bu dünyada taşımak benim işim, değil mi? Ben senin temsilcinim, burada olsan yapacağın şeyleri benim halletmem gerek.