Yas tutmak ne tuhaf, diye düşündüm. Kendimi hiçbir sebep yokken siyah ekran verip duran ve hiçbir içeriği olmayan hata mesajları gösteren eski bir bilgisayar gibi hissettim. Biri yeniden başlat düğmeme basıp beni tekrar çalıştırabilirse gerçekten minnettar olurum, diye düşündüm.
Dünya sizi beklemez, hiçbir zaman da beklemiyor inanın bana ama sizden de kaçmıyor. Bu iyi bir şey. Ben bunu küçük yaşta öğrendim, siz de şimdi öğreniyorsunuz.