"Yas tutmanın kötü tarafı etrafımızdaki dünyanın dönmeye devam etmesidir," diye konuşmaya başladı, "Siz kendinizi berbat hissediyorsunuzdur ama diğer herkes işe gider, sinemaya gider, komedi filmleri izler ve güler, normal bir şekilde uyur ve evet... Öylece hayatlarını yaşamaya devam ederler. Bir anda kendinizi tamamen yalnız bulursunuz çünkü etrafınızdaki insanlardan tamamen farklı hissedersiniz. Kızgınsınızdır, çünkü şöyle düşünüyorsunuzdur: 'Bir dakika, ne olduğunu bilmiyor musun sen? Dünya başıma yıkıldı benim!' Gerçek şu: Hayır. Hayatın akışında siz başka birilerinden, diğerlerinden daha önemli değilsinizdir. Dünyanın sonun geldiği falan da yoktur. Gündelik hayat akıp gider ve bir şekilde sizi de sürükleyip götürür.
Birkaç kişiye bunun ne kadar gülünç olduğunu açıklamaya çalıştım ama onlar benim tuhaf olduğumu düşündüler. Böyle düşünmeleri umurumda bile değil. Bana göre de onlar tuhaf.