Geçen gece bütün vidalarımı itinayla söküp kendimi açtım. Anatomik olarak kimseden bir farkım yokmuş, ben de insanmışım. Bunu görmek büyük bir hayal kırıklığı yaşamama neden oldu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birkaç saat içinde okuyup bitirdiğim şahane kitap. ‘Bir kadının kendi kendini tamir etmesinin hikayesi’ diyor arka kapakta ve o kadar güzel bir şekilde anlatıyor ki bu süreci. Tadı damağımda kaldı resmen.Kafa dergisinde okuduğumu hatırladığım Osman’la ilgili yazılar kitap haline getirilmiş. Hüzne boğulurken bir anda kahkahalar atarken bulabilirsiniz kendinizi. Kitapta altını çizmedik yer bırakmadım sanırım.Bu hikayeye tanıklık etmek çok güzel ve keyifliydi.