Sevgili dost,
Eksik bilgi bizi yanlış adreslere götürür. Arkadaşlıklar, dostluklar, ortaklıklar ve evlilikler hep bu yüzden biter. Kim bilir hayatımızda kaç kez, "Nasıl da tanıyamamışım!" demiş, kaç kez ince buz tabakasına aldanıp üzerinde yürüdüğümüz gölün soğuk sularında bulmuşuzdur kendimizi.
Alışılagelmiş kişisel gelişim kitaplarından daha ziyade bir tat vardı bu kitapta. Hakan Mengüç'ün kalemine, yüreğine sağlık. Sözlerini sufizmden örneklerle bezemesi muazzam bir lezzet katmış anlattıklarına. İyi ki yazmış, iyi ki paylaşmış bizlerle şu düşüncelerini. Kitabı okurken huzur doldu içim. Çok akıcı ve çabuk okunabilir olmasına rağmen ben her bir kelimeyi içime, yüreğime sindirerek okumak istedim. Ben Ney’im kitabını okumak için sabırsızlanıyorum şimdiden. Dilerim günün birinde yollarımız kesişir ve sohbet edip o güzel neyi dinleme fırsatını yakalarım.