Kısa öyküler ,incecik bir kitap, okuması kolay,uslubu akıcı bütün övgüler yazara gitsin diyelim.
okuduğum ikinci kitabı ama çok kara kaplı defter modunda içim buruldu yokluk gormedigime sevindim bir yandan da.
solculardan o kara dönemlerden bahsediliyor yine de yazar solcu mu sağcı mı anlayamadım doğrusu tebrik ederim bu kadar tarafsız yazabilmesi çok hoşuma gitti kendim de tarafsız olduğum için sanırım o dönemler de de olsam tarafsız kalırdım.
Kiraz KüpelerMustafa Balel · Kavis Kitap · 201014 okunma
Yetmiş dört sayfa okuyabildim aşktan,cinsellikten ve hatta kitaplardan tiksinmeme bir iki sayfacık kalmıştı ki dur kızım dedim;
"Bunun sonunda ne olacağı da belli zaten bebekten zaman bulup okuyamıyorsun kendine de zamanına da kıyma kaldır at şu rezilliği bir kenara."
Ve benim için bitti çok şükür .
Yarım bıraktım demiyorum ne olur ne olmaz tekrar okuma riskini göze almamak lazım benim için bitti.
Savaş BenimleKristen Proby · Aspendos Yayıncılık · 2014210 okunma