Standart bir Dan Brown kitabı beklentiyi karşılıyor,şaşırtmaya çalışmıyor.
Kendi tarzından taviz vermiyor diğer kitaplarına göre sonlara doğru baya bir sıktı beni en iyi romanı diyemem.
Kayıp SembolDan Brown · Altin Kitaplar · 200920,3bin okunma
Kötü bir çeviri,nerdeyse her sayfada bolca bulunan yazım hatalarıyla dolu bir kitap..
Hal böyle olunca mutfak kitabı yaptım bende sigara içerken bölüm bölüm okudum bitirdim.
Tavsiye edemeyeceğim.