“Sibel Hanım sana aşık olsa tiramisu yapar babacım, çorba değil… Böyle olur bu işler. Kendimden biliyorum. Ben hep öyle yaptım. Aşık olduklarıma tiramisu, acıdıklarıma çorba yaptım.”
“… belki de bir kedi almalıyız. Hatta sokakta bulmalıyız. Adını Gambaz koymalıyız.Olanca gamımızı , kederimizi kediye yüklemeliyiz. Kedi gamımızı , kederimizi alıp kaçmali…”