brcnnd

brcnnd
@brcnnnn
“Güneş, batınca yok olmaz. Sadece görünmez olur; bazı kalpler hâlâ onunla aydınlanır.”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Sibel Hanım sana aşık olsa tiramisu yapar babacım, çorba değil… Böyle olur bu işler. Kendimden biliyorum. Ben hep öyle yaptım. Aşık olduklarıma tiramisu, acıdıklarıma çorba yaptım.”
Alıntı
Bununda en kralını yaşadık…
“(Bitmemiş bir aşktan ayrılışın en feci anıdır son temas.)”
Edebiyat
Ama ardından asıl vurucu sözü gelmişti:”Hayatım bok gibi, çürüyorum, kokuyorum.”
Duygu ve Düşünce
Kedi...
“… belki de bir kedi almalıyız. Hatta sokakta bulmalıyız. Adını Gambaz koymalıyız.Olanca gamımızı , kederimizi kediye yüklemeliyiz. Kedi gamımızı , kederimizi alıp kaçmali…”
Edebiyat