"Les femmes sont extrêmes, elles sont meilleures ou pires que les hommes."
Yani şöyle; Kadınlar uçlardadır, erkeklerden ya daha iyi ya da daha kötüdürler.
"İnsan dediğiniz şey; kuşkusuz bir milyon yıl sonra olacağı gibi ayrı bölmelerden değil, kalp, beden ve zihnin ve toplamından oluşur ve iyi bir akşam yemeği iyi bir sohbet konusudur. İyi yemek yemeyen; iyi düşünemez, iyi sevemez, iyi uyuyamaz. Omurgadaki ışık, dana eti ve erik kurusuyla yanmaz."
""Ben" zamiri, gerçekte var olmayan biri için elverişli bir tabirdir. Dudaklarımdan yalanlar dökülecek olsa da belki aralarında hakikat kırıntıları olabilir. Ne kadarının hakikat olduğuna ve hatırlamaya değecegine karar vermek size düşüyor. İstemezseniz hepsini çöpe atıp unutabilirsiniz."