Baksana şu dünyaya hastahaneler dolu , meyhaneler dolu , tımarhanaler dolu , hapishaneler dolu ölümü bekliyor insanlar , âdeta kader ömürlerinin bitmesini bekliyorlar. Insanların büyük bir kısmı sevgisizlikten pes etmiş ve vazgeçmişler . Sadece bekliyorlar evet onlar ölünce de üzüleceğiz. Bir gün kötü olan şeyin toprağın altına girmek değil; insanın Allah'ı , sevgiyi unutması olduğunu anlayana kadar üzüleceğiz.