Burak

Burak
@brkcskn
Biraz yolumuz var.
Gariptir çok garip, insan her zaman yaptığı işin önemini ya da ne olduğunu fark etmez. Yapar sadece. Yapmak nedir mi? Bilmek… En önemlisi bilmek değil midir?
Reklam
Emin olun ki, Kristof Kolomb Amerika'yı bulduğu zaman değil, fakat bulmak üzere olduğu zaman daha mutluydu. Önemli olan yaşamdır, yalnızca yaşam... onun keşif süreci, sürekli bitmek tükenmek bilmeden yaşamı keşfetme çabası, yoksa keşfetmiş olmak değil.
Birbirinin yüzünü yıllardır görmeyen, birbirlerinin adını nefretle değilse bile kayıtsızlıkla anan bu insanlar bir araya gelince sanki bir gün önce dostça ayrılmışlar gibi bir anda kaynaşıp konuşmaya başlamışlardı.
Belki de düşündüklerinizin en önemlisini başkasına açmadan, bu dünyadan göçer gidersiniz.