Basit bir insan iyiliği ya da kötülüğü dışarıdan, yani bir arabadan ve ya bir çalışma odasından bekler; oysa düşünen bir kişi bunu sadece kendinden bekler.
Dostoyevski ya da Voltaire’in kişilerinden biri “Tanrı olmasaydı insanlar onu icat ederdi” diyor. Ben de bütün gücümle inanıyorum ki, eğer ölümsüzlük yoksa insanın büyük zekası onu er geç icat edecektir.