İsmine bakınca oldukça keyifli bir yol, macera kitabı okuduğunuzu düşünseniz de gittiği her yerde hem ülke hem dünya hem de yerel bir çok önemli konuya değinilen bir çok yanlışın hatanın gösterildiği aslında ağır sitem içeren bir kitap. Malesef söylediği şeylerde çok haklı yazar. Sadece macera romanı okumak isteyenler belki istediğini bulamayabilir fakat genel olarak oldukça başarılı bir eser olmuş.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Amerika şehirleri, porsuk ini gibi etrafı çöple kuşatılmış. Kullandığımız herşey kutularda, kartonlarda, tenekelerde yani o pek bayıldığımız ambalaj denen şeyler içinde geliyor. Attığımız şeylerin oluşturduğu tepeler, kullandığımız şeylerden çok daha fazla. Başka hiçbir şeyde göremesek de en azından çöplerde, üretimimizin ne kadar vahşi ve şuursuz olduğunu görebiliriz; atıklar bunun delili. Bunu herhangi bir sistemi eleştirmek için söylemiyorum ama bu kadar çok atığı kaldıramayacağımız bir zaman gelmeyecek mi merak ediyorum; nehirlerdeki kimyasal atıklar, her yerdeki madeni atıklar, yerin dibine gömülen ya da denizin derinliklerine daldırılan nükleer atıklar. Kızılderili köyleri kendi çöpüne fazlaca battığında sakinleri başka yere taşınırmış. Ama bizim taşınacak başka yerimiz yok...