Uzun uzun burnumu çektim.
" Olsun ,onu öldüreceğim."
"Ne diyorsun evladım sen ,babanı mı öldüreceksin?"
"Evet öldüreceğim . Çoktan başladım bile. Öldürmek derken öyle Buck jones'un tabancasını alıp dan diye öldürmeyi kastetmiyorum. Öyle değil. Kastettiğim onu kalbimde öldürmek. İyiliğini istemekten vazgeçmek.
Derken bir gün ölüp gidecek."
"Küçücük kafacığın ne hayallerle dolu..."
“Akşamdan beri ağlıyorum.
Ama merak etme, kendimden başka kimseyi bedbaht etmiyorum.
İstesen romanların en güzelini yaşayabiliriz. İsteyeceksin de, hatta istiyorsun.
Bütün korkum geç kalmamak..”
Şakaklarıma kar mı yağdı ne var?
Benim mi Allah'ım bu çizgili yüz?
Ya gözler altındaki mor halkalar?
Neden böyle düşman görünürsünüz,
Yıllar yılı dost bildiğim aynalar?
# Cahit Sıtkı Tarancı🍁