B.

B.
~Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı. Bazen insanın yanında kimsenin olmaması daha iyi oluyor...
Reklam

B.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·438 syf.·
2023 16. kitabı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 74,4bin okunma