Seni sen yapan , o içindeki çocuk.
Seni tutan , etrafın zalimliğine hiç bulaştırmayan o iyilik kuşu .
O içindeki çocuk.
Ona uy.
Diğerleri!
Sakın ha...
Sen iyi ol.
Her akşamüstü sanıyorum ki , artık dünyanın sonu gelmiştir . Üzerinde yaşadığım bu toprak , ya içindeki gizli dert ile şişip patlayacak ya da bir dehşetli gürültü ile yerin dibine doğru çöküp gidecektir.