İnsani ilişki kurmanın en birinci adımı karşımızdakinin insan olduğunu kabul etmektir. Bu kabul karşımızdakinin aynı bizim gibi duyguları ve düşünceleri olduğunu, acı çekebileceğini ve mutlu olabileceğini, sevdiğini ve sevildiğini, canının acıyabileceği ve kalbinin kırılabileceği gerçeklerini de peşinen kabul etmek demektir. Sonrasında iletişim gelir.
Yuvasını ilk günki gibi korumak isteyen, çocuklarına sağlıklı bir ebeveyn olmak isteyen herkes için ayetlerle, hadislerle ve yaşanmış hayatlardan oluşan güzel bir kitap.. Özellikle de son kalemiz olan aileyi yıkmaya çalışanlara fırsat vermemek için okunması gerektiğini düşünüyorum.. Zira, insan olmasını istediğimiz evladın örnek alabileceği tek yer aile efradıdır.