Resûlullah Sallallahu aleyhi ve sellem’in şöyle dediğini duydum: “ Bir müslümanın başına bir felaket geldiğinde, o müslüman felaket anında, innâ lillâhi ve innâ ileyhi raciûn ayetini okur ve ‘Allahım bu felaket sebebiyle beni mükâfatlandır. Allahım, felaketin elimden aldığından daha hayırlısını ver’ diye dua ederse Allah onun dilediğini yerine getirir.
Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Net!
Daha öncesinden dr. Aidin Salih hanımefendin kitaplarını okuduğumdan hayatımda paketli gıdalara şüpheli gıdaların çoğuna zaten yol vermiştim. Bu kitapla çoğu şey daha da pekişti diyebilirim. Çoğu yediğim gıdadan tiksinmeye başladım. Meğer ne çok kandırılmışız ve daha da kandırılmaya devam ediyoruz. Yediklerimizin hiç birinin gıda olmadığını anlıyorsunuz okuduğunuzda. Armut piş ağzıma düş olmuyor çünkü ağzıma düşen asla armut olmuyor. Çabalamalıyız, bilinçlenmeliyiz ki gelecek nesillerimiz daha da ifsad olmasınlar. Şuan internet denen mecrada bir sürü şeyin doğal olarak yapım aşaması var ve gerçekten kendiniz yaptığınızda çok daha lezzetli oluyor. Ayrıca bu kitapta da bazı temel gıdalar için püf noktalar tarifler verilmiş. İnanın pişman olmazsınız. Okuyun, okutturun.