İnsan bu. İyi olması da kötü olması da kendine özüne ve içinde bulunduğu şartlara bağlı. Şartlar kötüleştikçe kötülük de artıyor. İnsanoğlu dayanışmayı içselleştiremiyor bir türlü.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Unutma ki hayat, daire çizip kendine gelmendir. Kimileri buna kişisel gelişim der,
kimileri ise olgunlaşmak. Ama kendinden çıkarsan yola, varacağın yer de
sensindir.