İnsanlar için ve tabiat için iyi şeyler düşünmüyordum; dünyaya kendimden bir şey veremiyordum. Kendimi kendime saklıyordum, kendiliğimden bir davranışta bulunmuyordum.
Küçük bir çocuk gibi ağlarsın bu oyuncak benim olsun diye ve bir çocuk kadar doyumsuzsun tüm oyuncaklara sahip olayım diye. Sen hiç kaybetmedin mi, yenilip bir köşede kimse seni görmez sanıp kısık sesle ağlamadın mı? Seni bir çocuktan daha kötü yapan bir şeyler var dostum. Çünkü çocuklar kaybolan oyuncakları için gözyaşı dökerler.